Suomen Diginaiset
KEITÄ ME OLEMME?
Inbound-markkinointi, hakukoneoptimointi, Facebook-markkinointi, somepäivitykset, digitaalinen markkinointi, responsiiviset verkkosivut…. Mitä sinun yrityksesi tarvitsee? Diginaiset valmentavat sinua tekemään vaikuttavaa digimarkkinointia tai jos aikasi ei riitä, niin teemme kaiken puolestasi.#diginaiset syntyi intohimostamme uusiin teknologioihin, digitalisaatioon ja halustamme auttaa myös muita saavuttamaan tuloksia verkossa.

Joanna Niininen
Teknisen ajattelun tietopankki
”Toteutin ensimmäiset verkkosivuni 2000-luvun alussa ja aloin jo silloin miettiä kuinka verkko valjastetaan markkinointikäyttöön. Olen opiskellut tuhansia tunteja markkinointia, strategiaa ja uusia teknologioita. Minulla on taustalla maisterin paperit tietojenkäsittelytieteen koulutusohjelmasta ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto. Erityisesti olen kiinnostanut markkinoinnin automaatioista ja verkkosivujen kehittämisestä.”
Tiina Kuiri (ent. Weisell)
Asiakaspalvelun tehotykki
”Erikoisosaamistani on sosiaalisen median hyödyntäminen yrityskäytössä. Tarkkaan valitut kohderyhmät ja hyvin suunnitellut päivitykset takaavat yrityksellesi positiivista näkyvyyttä ja uusia asiakkaita. Minulla on merkonomin ja tradenomin koulutus sekä johtamisen erikoisammattitutkinto. Työurallani minulla on pitkä kokemus myynnin ja markkinoinnin johtamisesta ja kouluttamisesta. Autan asiakkaitamme myynnin ja diginäkyvyyden kasvattamisessa.”Katri Pirhonen
Ideoinnin ikiliikkuja
”Olen Diginaisten graafikko ja web-suunnittelija. Sollertiksella keskityn luomaan laadukkaita verkkosivuja ja asiakkaidemme näköistä visuaalista materiaalia. Koulutukseltani olen muotoilija, joten minulta taipuu palveluiden, mainosmateriaalien, grafiikoiden kuin tuoteideoidenkin suunnittelu. Erikoisosaamistani on näyttävien websivujen suunnittelu koodin ja palveluiden ehdoilla. Kutsuvat wordpress-velhoksi.Vahvuuteni on monialainen ajattelu ja olen erityisen kiinnostunut edesauttamaan asiakkaidemme yritysunelmien toteutumista visuaalisin keinoin.”
Janita Arkko
Sydämellinen sisällöntuottaja
”Olen aina ollut kiinnostunut digimarkkinoinnista ja sosiaalisesta mediasta. Diginaisten tiimissä olen oppinut todella paljon sosiaalisen median yrityskäytöstä, henkilöbrändäyksestä ja oikeiden kohderyhmien tavoittamisesta. Markkinointi on lähellä sydäntäni ja olen erittäin kiinnostunut sukeltamaan syvemmälle digimarkkinoinnin maailmaan. Olen valmistunut tradenomi, joka on erikoistunut myyntiin ja markkinointiin.” ”