Digiapua arjen muuttuvissa tilanteissa

Juhlapesu Oy on autopesulaketju, joka toimii usealla paikkakunnalla ympäri Suomen, muun muassa Kuopiossa. Juhlapesun ja Sollertiksen yhteistyöhön kuuluu laaja kattaus markkinointitoimenpiteitä – digisparrausta, uutiskirjeitä, sosiaalista mediaa, Google Adsia, verkkosivupäivityksiä sekä domain-välitys ja WordPress-ylläpito.

Säännöllisiin julkaisuihin kuuluu FB- ja Instagram-päivitykset sekä uutiskirjeet, joiden sisällöstä vastaa Sollertiksen markkinointisuunnittelijat.

Facebook on ehdottomasti sellainen, josta ollaan saatu tuloksia. Sollertiksen kanssa ollaan kokeiltu rohkeampia ratkaisuja.

Anastasia Pajanen, markkinointivastaava,
Juhlapesu Oy

”Facebook on ehdottomasti sellainen, josta ollaan saatu tuloksia ja johon halutaan panostaa. Sollertiksen kanssa ollaan kokeiltu rohkeampia ratkaisuja ja erilaisia kampanjoita, jotta nähdään mikä toimii. Toinen, mikä nousee esille, on uutiskirjeet, joiden avausprosentti on hyvällä tasolla. Tavoitteisiin ollaan päästy”, Juhlapesun markkinointivastaava Anastasia Pajanen kertoo.

Jatkuvasti kehittyvä digimaailma tuo haasteita ja mahdollisuuksia kokeilla ja testata, mikä toimii ja mikä ei.

”Meiltä Juhlapesulta tulee strateginen näkemys, mihin suuntaan pyritään, kun taas Sollertis hoitaa toteutuksen. Koko ajan löytyy uuden opettelemista. Siihen on onneksi saatu apua omalta Sollertiksen yhteyshenkilöltä, joka hoitaa ideointia, lukuja ja hän vastaa myös sisällöntuotannosta ja copywriter-puolesta, joten meidän ei ole tarvinnut miettiä tekstejä.”

Tiivis yhteistyö kerää kiitosta

Yhteistyö Sollertiksen ja Juhlapesun välillä kulminoituu kuukausittaisiin, parhaillaan jopa viikoittaisiin palavereihin. Palavereiden lisäksi yhteydenpitoa on viikoittain. Lukujen raportointi kuuluu kuukausittaiseen yhteistyöhön. Tiivis yhteistyö kerää kiitosta.

”Arvostan suuresti joustoa, jota Sollertikselta on saatu. Myös nopea reagointi muuttuviin tilanteisiin on helpottanut meidän työtä.”

Yhteistyön tuloksena Juhlapesu on saanut kattavamman näkemyksen markkinointiin sekä haluttuja tuloksia. Arjen kiireessä on voinut kääntyä Sollertiksen puoleen. Molemminpuolinen ymmärrys ja avoimuus on antanut paljon.

”Olemme voineet hyödyntää Sollertikselta saatuja ehdotuksia ja ideoita Juhlapesun markkinoinnissa. Luotan Sollertiksen asiantuntemukseen ja ajankohtaiseen tietoon – millainen markkinointi toimii tällä hetkellä.”, Pajanen kertoo.