Valmennamme asiakkaitamme tekemään tehokasta markkinointia

Valmennus

Diginaisten tiimi modeemit kädessä

Yrittäjän päivät ovat usein kiireisiä ja pitkiä. Varsinaisen työn lisäksi pitäisi saada uusia asiakkaita ja luoda verkostoja, että voit myös kehittää yritystäsi ja pysyä kilpailukykyisenä. Teet sitä mistä nautit, mutta olisiko uusia asiakkaita ja lisää myyntiä mahdollista saada helpommin, jotta voisit keskittyä entistä paremmin ydinliiketoimintaasi? Ja voisitko saada enemmän aikaa myös perheelle tai rakkaalle harrastuksellesi?

Vastataksesi kovenevaan kilpailuun, myös markkinointisi tulisi olla ajan tasalla. Tarjoamme sinulle valmennusta, jonka avulla teet tuloksellista digimarkkinointia ja onnistut markkinoinnissasi. Asiakkaillamme on mahdollista saada niin henkilökohtaista kuin ryhmässä tapahtuvaa valmennusta. Keskitymme siihen mikä auttaa sinua liiketoiminnassasi.

Valmentajinasi  toimivat Suomen Diginaiset. Olemme digitaalisen markkinoinnin energisia ammattilaisia. Toteutamme digitaalista markkinointia suurella sydämellä Sollertiksella. Osaamiseemme kuuluu muun muassa inbound-markkinointi, hakukoneoptimointi, Facebook-markkinointi, somepäivitykset, digitaalinen markkinointi ja responsiiviset verkkosivut. Ja tietenkin valmennamme sinua, että voit tehdä itse vaikuttavaa digimarkkinointia.

Henkilökohtainen valmennus

Henkilökohtaista valmennusta voit hyödyntää niin bisnes- kuin somestrategiasi eteenpäin viemisessä ja digitaalisten taitojen kartuttamisessa. Henkilökohtainen valmennus voi koskea esimerkiksi liikeidean kehittämistä, LinkedInin hyödyntämistä, myynnin tehostamista, asiakaspolun kehittämistä, social sellingiä, Facebook-markkinointia tai kotisivujen kehittämistä. Sinä päätät mihin haluat henkilökohtaista valmennusta hyödyntää!

Palautetta eri valmennuksistamme

Kiitos, hyvin selvensi tällaiset konkreettiset esimerkit. Ymmärtää mitä näillä haetaan –  huolimatta alasta. Nyt haasteena miten soveltaa omalle alalle.

Hyvin mielenkiintoisia ja opetavaisia oppitunteja. Niihin on aina hyvä palata, kun jotain tietoa kaipaa.

Parasta oli, että ylipäätään pisti miettimään fb-päivityksiä, joka usein jää muun työn jalkoihin. Luulenpa että päivittäminen ja sen ideoiminen jää nyt rutiiniksi jatkossakin.

Keväällä suunitellessani uusia nettisivujani otin tosissani Digisurffarin Ratkaise ongelmia-luennon. Siinä opastettiin yksityiskohtaisesti, miten selvitetään oman markkina-alueen ongelmia ja miten vastataan asiakkaan sisäisiin ja ulkoisiin ongelmiin. Tutkin asiaa netissä perusteellisesti, mikä antoi itselleni uutta näkökulmaa toimialaani ja liiketoiminnan suuntaamiseen ja uudistamiseen. Nettisivuilleni tuli tältä pohjalta UKK-sivu (usein kysytyt kysymykset). Nettisivut julkaistiin elokuun alkupuolella, ja pari uutta asiakasta on jo tullut tämän tuloksena.