IT-TUKIPALVELUT

Sähköpostiohjelman asetukset hukassa? Kone hidastelee ja kiukuttelee? Eipä hätää. Tukipalvelumme ratkaisee ongelmat nopeasti ja ammattitaitoisesti.

NOPEASTI APUA ARJEN TIETOTEKNIIKKA ONGELMIIN

PYYDÄ TARJOUS

It-tukipalveluumme voit ottaa yhteyttä aina ongelmatilanteessa. Otamme etäyhteyden tietokoneellesi ja ratkaisemme ongelmat. Laita viestiä ja pyydä tarjous!

LATAA ETÄOHJELMA

Lataa tästä TeamViewer-etäohjelma sovittua tukiyhteydenottoa varten.

VERKKOSIVUJEN JA SÄHKÖPOSTIEN siirto

Lomake verkkopalveluiden siirtoon Sollertikselle.

MITEN TUOTATTE IT-TUKIPALVELUITA?

IT-tukipalvelut vapauttavat sinut keskittymään omaan liiketoimintaasi. Nopea reagointi ongelmatilanteessa säästää sekä aikaa että rahaa. Ensisijaisesti ongelmat pyritään kuitenkin ehkäisemään ennalta.

Ongelmaratkaisun lisäksi tuki voi hoitaa esimerkiksi käyttäjä- ja käyttöoikeushallinnan (tunnusten luonnin ja oikeuksien määrittelyn). Tukipalveluiden määrä ja sisältö on räätälöitävissä yrityksesi tarpeen mukaan.

Asiantuntijamme ylläpitävät IT-ympäristösi ja valitsevat kanssasi tarpeisiisi sopivat ohjelmat sekä laitteistot ja opastavat niiden käytössä. Loppukäyttäjätukemme kattaa päätelaitteisiin, oheislaitteisiin, toimistosovelluksiin ja IT-ympäristöön liittyvät ongelmat. Ongelmat selvitetään useimmiten puhelimitse sekä etähallintaa käyttämällä. Joskus ongelman ratkaiseminen vaatii fyysistä läsnäoloa, ja silloin lähitukemme lähetetään paikalle. Lähitukemme palvelee Kuopiossa ja Helsingissä.

Käyttötuen avulla Ioppukäyttäjille tarjotaan yksi kontaktipiste kaikkiin tukipalveluihin. Tarvittaessa perussovelluksien lisäksi tuen piiriin voidaan tuoda muita asiakkaalla käytössä olevia sovelluksia.

IT-tukipalvelumme toimivat etäyhteyden avulla koko Suomen alueella. Tukipalvelu on käytössä arkisin klo 8-16. Sovittaessa tukiaikaa on mahdollista laajentaa.

Turvallista ja huoletonta työskentelyä!