Kruunupuisto – Sujuvaa digimarkkinointia ja aitoa yhteistyötä

Kruunupuisto on pieni pala paratiisia Punkaharjun mäntymetsän siimeksessä. Sen omistaa Punkaharjun Kuntoutussairaalasäätiö ja liiketoiminnasta vastaa Kruunupuisto Oy. Palveluvalikoimaan kuuluvat majoitus- ja kylpyläpalvelut, loma- ja vapaa-ajanpalvelut, ravintola- ja kokouspalvelut sekä kuntoutus- ja työhyvinvointipalvelut.
Sollertis ja Kruunupuisto ovat tehneet yhteistyötä digimarkkinoinnin osalta jo yli kaksi vuotta. Markkinointipäällikkö Nina Rinkinen kuvailee työskentelyä vaivattomaksi ja mutkattomaksi, ja myyntipäällikkö Henna Lemmetyinen pitää sitä ennen kaikkea helppona.
On välittynyt aito tunne siitä, että Sollertis on kiinnostunut kampanjoidemme ja mainontamme onnistumisesta. He ovat perehtyneet asioihin huolellisesti ja pohtineet kanssamme, miten mainontaa kannattaa kohdentaa.
Nina Rinkinen
Alusta alkaen sujuvaa yhteistyötä
Ennen yhteistyön alkua Kruunupuistossa tehtiin digimarkkinointia itsenäisesti. Kuitenkin jossain vaiheessa digimarkkinoinnin laajentuessa, sen hallintaan tarvittiin kumppania. Sollertis valikoitui lopulta yhteistyökumppaniksi kilpailutuksen sekä yrityksen tarpeisiin sopivuuden perusteella. “Teimme digimarkkinointia itse, mutta sitten tuli tarve saada ammattilainen rinnalle. Se mahdollistaa enemmän.”, Henna kertoo Kruunupuiston kokemuksista digimarkkinoinnista.
Tiivis kumppanuus Sollertiksen tiimin kanssa on tuntunut erityisen tärkeältä kruunupuistolaisille. “Yhteistyö Sollertiksen kanssa on ollut todella helppoa. Janita on perehtynyt hyvin yritykseemme ja ymmärtää nopeasti, mitä haetaan ja mitä pitää tehdä. Yhteistyö on sujunut erinomaisesti eikä mitään moitittavaa ole”, Henna sanoo.
Yhteistyössä on noussut esiin myös Sollertiksen järjestelmällisyys ja läpinäkyvä raportointi. “Olemme pysyneet sovituissa aikatauluissa ja saaneet asianmukaista raportointia, jota on käyty läpi säännöllisesti”, Nina kertoo.
Henkilökohtaista palvelua ja varmuutta
Yhteistyö on tuonut Kruunupuistolle varmuutta digimarkkinointiin ja helpottanut arkea. Sollertis on huolehtinut, että kampanjat tavoittavat oikean kohderyhmän, budjetti pysyy hallinnassa ja raportoinnissa on keskitytty olennaisiin asioihin.
Kruunupuiston Nina on pitänyt siitä, että Sollertikselta saa henkilökohtaista palvelua ja suosittelisi sitä myös muille yrityksille. “Minua miellyttää erityisesti se, että meillä on nimetty henkilö hoitamassa asioitamme. Tämä malli palvelee hyvin yrityksiä, jotka arvostavat tällaista tapaa toimia.”
Henna tiivistää: “Kuka vaan, joka tarvitsee apua arjen markkinointiin, kenelle digimarkkinointi ei ole tuttua tai siihen ei ole osoittaa riittävästi omia resursseja, hyötyy yhteistyöstä.”
Tutustu Kruunupuiston verkkosivuihin osoitteessa: https://www.kruunupuisto.fi/

Milla Tirkkonen
Opiskelija
Savonia-ammattikorkeakoulu
Tietotekniikan insinööriopiskelija, joka suorittaa harjoittelua Sollertiksella.