Kokonniemen Bikepark – Somemarkkinoinnilla asiakasmäärä nousuun

”Onko väliä, millaisia julkaisuja teen Facebookissa, kunhan julkaisen?” Näin kysyi eräs asiakkaamme palaverissa. Hyvä somemarkkinointi kutkuttelee asiakaskuntaa, eikä kissavideoiden käyttöä yritysten markkinoinnissa voi suositella. Jokaisen somejulkaisun tulee olla hyvin suunniteltu, koska asiakkaaseen tulee tehdä vaikutus ensimmäisen 1,5 sekunnin aikana, jotta hän pysähtyy julkaisun kohdalle.

Kokonniemen Bikeparkin somejulkaisuissa on pyritty innostamaan asiakaskuntaa erilaisilla videoilla, kuvilla ja herkullisilla nostoilla. Pelkkä teksti ei riitä herättelemään asiakaskuntaa, sillä Facebookiin mennään viettämään vapaa-aikaa ja katsomaan, mitä kavereille kuuluu.

Kokonniemen Bikepark tarjoaa hauskaa ajanvietettä asiakaskunnalleen, ja tätä haluamme viestiä somejulkaisuilla asiakkaille. Olemme onnistuneetkin lisäämään Kokonniemen Bikeparkin näkyvyyttä harrastajien joukossa.

https://www.facebook.com/Kokonniemenbikepark/photos/a.380376218824255.1073741830.363161187212425/686765614851979/?type=3&theater

Tulokset puhuvat puolestaan – diginaiset hoitavat somenäkyvyyttä sydämellä

Kokoniemen Bikeparkin somenäkyvyys on kasvanut toimillamme uusiin lukemiin, sillä pelkkä orgaaninen näkyvyys on kasvanut yhteistyömme alkumetreistä 318 prosenttia, kattavuus 513 prosenttia ja sitoutuneisuus julkaisuihin 461 prosenttia.

https://www.facebook.com/Kokonniemenbikepark/photos/a.380376218824255.1073741830.363161187212425/677655615762979/?type=3&theater

Facebook-näkyvyys vaikuttaa liikevaihtoon

Somenäkyvyyden kasvu on suoraan näkynyt asiakasmäärissä. Normaalisti Kokoniemen Bikeparkin heinäkuu on ollut melko hiljainen, mutta tänä vuonna se oli yksi kiireisimmistä kuukausista. Somejulkaisuilla ja ‑kampanjoilla on ollut iso merkitys heinäkuun vilkkauteen, sillä uudet asiakkaat ovat löytäneet Bikeparkin entistä paremmin lomanviettopaikkana ja vanhat kävijät ovat ottaneet myös perheen mukaan harrastamaan.

Tutustu sisältömarkkinoinnin menestystarinoihin

  1. Digiapua LadyLine Kuopiolle
  2. Kokonniemi Bikepark – Sisältömarkkinointi kuntoon
  3. Kokonniemen Bikepark – Somemarkkinoinnilla asiakasmäärä nousuun

Tiina Kuiri (ent. Weisell)

VIIMEISIN ARTIKKELI

Uudet kotisivut yritykselle – vinkit kotisivujen hankintaan

09.04.2024 |

Yrityksesi tarvitsee uudet kotisivut, mutta et tiedä mistä aloittaa. Kuulostaako tutulta? Kokosimme sinulle kotisivujen hankintaan … LUE LISÄÄ…

4 kysymystä ja vastausta palveluidemme tietoturvasta

05.04.2024 |

Tietoturva on aihe, josta meillä Sollertiksella puhutaan jatkuvasti. Se on koko yrityksemme elinehto. Tietoturvaa pidetään … LUE LISÄÄ…

PiKa Puhtaus – oppeja digimarkkinoinnista ja helpotusta arkeen 

25.03.2024 |

PiKa Puhtaus Oy on vuonna 2011 perustettu siivouspalveluja tarjoava yritys. PiKa Puhtaus tarjoaa koti-, toimitila- … LUE LISÄÄ…

Miten voin hyödyntää Microsoft Copilottia – työkaverina tekoäly

21.03.2024 |

Microsoft Copilot on tekoälyavustaja, joka voi auttaa säästämään aikaa ja tehostamaan työtä. Se on digitaalinen … LUE LISÄÄ…

Kadonneen datan arvet – Varmuuskopioinnilla vältyt katastrofilta

15.03.2024 |

Varmuuskopiotko tarpeelllisia? Turhaa ajan haaskausta, lisää kustannuksia, ohjelmien asennusta, vaivannäköä, ei meille kuitenkaan mitään satu … LUE LISÄÄ…

PK-yrityksen tuet ja rahoitus vuonna 2024

02.02.2024 |

Kaupallinen yhteistyö Sortter Oy Vuonna 2024 yrityksille on tarjolla useita eri rahoituskanavia ja tukimuotoja. Yritystuella … LUE LISÄÄ…

Sähköpostimarkkinointi ohjelma yrityksille – ActiveCampaign

28.12.2023 |

Yrityksille suunnatut sähköpostimarkkinointi ohjelmat tarjoavat monipuolisia työkaluja kampanjoiden suunnitteluun, toteuttamiseen ja seurantaan. Tässä kirjoituksessa tarkastelemme … LUE LISÄÄ…

Kesäharjoittelijana

07.07.2023 |

Hei vaan! Olen Laura, opiskelen Ingmanedu Kulttuurialan ammattiopistossa Media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkintoa. Etsin itselleni … LUE LISÄÄ…